Till min älskade, söta , snälla, rara, fantastiska Pappa!

Det här inlägget är helt tillägnat världens bästa pappa, min pappa Anders. Du förstår, jag har nämligen varit på Spanska ridskolan idag. En helt fantastiskt vacker plats, duktiga ryttare, fina hästar men nu till det viktiga, det magnifika ridhuset. Mamma och jag önskar ju oss ett ridhus och jag har hittat precis den modellen vi vill ha, jag är rätt säker på att mamma håller med. Egentligen var det fotoförbud där inne men jag ”råkade” knäppa några bilder ändå, så att du kan få se hur vi vill ha det.

Pappa vill du att jag skall gå tillbaks och fråga efter lite mått och var man kan köpa ljuskronorna eller så? Glöm inte att vi också vill ha vip-läktaren på ena kortsidan, vi kan reservera en plats för dig pappa som alltid finns ledig för dig. Kan jag räkna med att det är ridklart när jag kommer hem i sommar?

Jag älskar dig!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Till min älskade, söta , snälla, rara, fantastiska Pappa!

  1. Mamma skriver:

    Ett bra försök My, men några dagar för sent!
    Följde nämligen med Pappa på ishockey i lördags kväll, vilket jag inte kommer bli ombedd att göra igen!! Just nu står jag och mina intressen inte så högt i kurs. Första perioden hade Carina och jag jättetrevligt, massor att prata om. Blev visserligen lite störda av den höga volymen, vilken vi tyckte man gott kunde sänka. Pappa avrådde mig applådera bortalaget när de gjorde entré – konstigt tycker jag…. Fick heller inte mingla med bortaklacken i pausen – tråkigt!
    När Bofors låg under med 4-1, frågade jag lite försiktigt; Kan vi åka hem nu? Då fick jag ”onda ögat” av både Pappa och de som stog framför oss!!!
    Vi ligger lågt ett tag med ridhus, My! Visserligen lät inte pappa riktigt lika illa som resten av publiken – en flock brunstiga tjurar – men vi avvaktar nog ett tag, tycker jag.
    Mamma

Kommentera

