Fatburning

Hallo,
Ännu en mördar dag avklarad. Har haft Management and Leadership hela dagen lång men nu har vi tagit helg. Ikväll skall Maria ta med oss på någon terminsstartsfest för hennes program/sektion/institution eller något åt den stilen. Maria pluggar mer filosofiskt så jag misstänker att Kim och jag kommer bli största nördarna ikväll.

I onsdags var jag på fatburning, det visade sig vara en typ av Step med lite mer mag- och rumpövningar utan stepplattan. Det var en medelåldersdam som höll ställningarna och jag hade faktiskt ganska kul, även om jag inte förstår allt hon säger eftersom hon bara pratar tyska. Men jag måste säga att det inte är i klass med ett Amanda Stenholm-pass med stämningen på topp, alla peppar alla och en instruktör med lår att drömma om. Men jag skall ge järnet varje onsdag nu fram till det att vi åker hem!

Tschüss och trevlig helg!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

