Lördagsmys

Hallo,
Igår var det ännu en solig underbar lördag. När Kim och jag precis vaknat väldigt mycket sent så ringde Pavel, så vi bestämde oss för en tur i det soliga vädret i parken Belverde och Botaniska trädgården. Innan det hann Kim och jag med att sola lite i parken. Vi såg en bedårande mops och mitt hjärta skrek en sådan vill jag ha! Lite senare mötte vi upp Elias och Pavel, vi spatserade runt lite i de fina parkerna. Vi avslutade med en kaffe på ett litet fik. Alltid lika trevligt med deras sällskap!ImageImageImageImage

Jag hittade fina blommor som indikerar vår!

ImageImage

Vi hittade några roliga skyltar också, det är ett byggföretag som har tagit det fina namnet som kan skådas nedan. Jag vill inte skriva det ens för jag vill ju inte förknippas med något sådant!Image

På kvällen hade vi svennekväll med Maria och Corinna. Vi lagade tacos och kollade på Melodifestivalen live. De hade jättekul åt alla fula ord och fula framträdanden men vi var överens om att den bästa låten vann.Image

Tschüss!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

