Brunch och 3 hp

Hallo,
Igår bjöd Maria på brunch, den var fantastisk med allt man kunde önska sig. Det var hemmagjord ost, korv, marmelad och massor av lyx. Det var ostfyllda minipaprikor, mozzarella, croissanter, frukt och grönt. Jag tror vi åt i nästan två timmar. Helt underbart. Resten av dagen var inte lika underbar men ack så produktiv, det var plugg för hela slanten. Idag hade jag exam i Management and Leadership. En helt fantastisk kurs med en mycket inspirerande kvinna som föreläsare. Det var en högst interaktiv kurs med mycket projekt där alla fick delta och vara kreativa. Det sades mycket tänkvärda saker och jag har lärt mig massor! Jag önskar att alla föreläsningar kunde vara som hennes. Det var en lång dag med skolan mellan 09:00-17:30 men det var så intressant. Så nu är 3 högskolepoäng avklarade och nu återstår det bara 27.Det finns lite bilder från kursen som jag tänkte bjuda på här någon dag.

Tschüss!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Brunch och 3 hp

  1. Jenny skriver:

    Va duktig du är! 🙂 hur hade du exam? muntligt, skriftligt? Kramkram

Kommentera

