Alperna

Hallo
Idag kom nästa käftsmäll, ännu en kurs som jag inte fick ta. Men denna gång var det inte riktigt bara mitt fel. Det var jag och en till utbytesstudent som hittat denna kurs på universitetets hemsida över alla kurser. Men när vi kom dit visade det sig att den bara var för speciellt utvalda som deltog i något längre projekt. Så det var bara att säga tack och hej och lämna byggnaden. Så nu blir nästa problem att lösa att hitta en ny kurs som jag kan ta. Eftersom nästan alla kurser redan har börjat så blir det en svårt nöt att knäcka. Men skam den som ger sig.

Nu till det roliga, imorgon drar vi till Alperna för några dagars skidåkning! Det skall bli helt underbart! Jag hoppas vi kommer fint väder och massa bra skidåkning.Vi åker tillsammans med massa andra utbytesstudenter, det är en resa arrangerad utav en studentorganisation här. Så i helgen blir det kanske ingen uppdatering på bloggen men jag lovar att det kommer bli mycket bilder på måndag!

Tschüss!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

