Ångest

Idag är en ångestdag, jag börjar inse att jag inte riktigt har kurser så att det räcker, självklart har jag planerat att läsa fler kurser och de börjar snart. Problemet är bara att nu är jag så rädd för att det skall bli som med andra kurser att jag går dit och sen får jag veta att jag inte alls kan läsa kursen. Jag ber till min solgud att allt skall lösa sig och det är snart. Men nu är det bara att vänta och se.

För att bota min ångest lite så har Kim och jag bokat biljetter till Prag, vi åker imorgon och kommer hem på söndag. Vi utnyttjar lovet till max så vi kan resa utan att det tar tid från skolan. Men innan vi åker blir det lite plugg, idag blir det Infromation economics för min del. En kurs med en spännande föreläsare som jämför matematiska modeller med gråtande bebisar. Dags för mig att djupdyka i böckerna.

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

