Bara vanlig måndag

Idag är det tillbaka till det vanliga studielivet. Kim är på universitetet sedan några timmar och jag skall snart ge mig iväg jag med. Idag har jag en kurs som går på tyska och jag hoppas att jag kommer förstå lite iallafall.På onsdag öppnar min första hemtenta så jag börjar bli riktigt nervös. Men innan dess finns det annat att plugga på.

För att avsluta lovet på bästa möjliga sätt hade vi filmkväll med popcorn i massor. det var jag, Kim, Maria och Miguel som kollade på någon helt värdelös film.

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

