Goda resultat

Morgonen började sådär när jag gick till skolan alldeles för tidigt. Jag uppskattar inte när lärarna inte uppdaterar schemat, men jag antar att det var mitt fel att jag inte gick in på hans privata hemsida och dubbelkollade kvällen innan. Då hade jag kunnat ta lite sovmorgon, men det får bli en annan gång. Nu sitter jag i biblioteket, först plugg sedan lunch med Pavel och efter det en ny kurs på tyska. Jag hoppas allt är okej med den kursen, men det återstår att se.

Igår bjöd Verena och Daniel på lite försenad påskmiddag med helig skinka och massor av ägg. Jag tog någon bild som jag skall lägga upp när jag får tid. Men ikväll går jag i skolan till 19.00 och 20.40 väntar fatburning så det blir nog inga bilder idag.

Måste skryta över Kim också, han var BÄST i klassen på sitt tyskaprov! Han briljerade och fick självklart en 1a. Image

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Goda resultat

  1. Mamma skriver:

    Ok. Kim! Nu förväntar vi oss att du pratar tyska hela tiden med mormor och tant Sofia när ni kommer hem. Irene

Kommentera

