Det börjar bli varmt

Ja nu börjar sommarvärmen dyka upp. I  helgen skall det bli 26 grader och strålande sol. Det ser jag fram emot. Då skall jag ta några timmars ledighet. Det kan jag unna mig efter tentan igår och så har jag tenta i morgon i Organization Theory. Sluttenta, så imorgon är den kursen över. Jag är bövulskt trött just nu. Jag har haft lektion i samma ämne som jag hade tenta igår i 5 timmar idag, fram till 19. Det tar kol på mig. Snart skall jag spurta iväg på fatburning, behöver röra lite på mig efter allt stilla sittandes. Det är hemskt att sitta inne och plugga när solen skiner utanför fönstret och min hud skriker ”jag vill ha färg!”.

Håll tummarna imorgon mellan 16-18!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

