Äntligen måndag

Jajemen då var det måndag igen och jag har spenderat hela morgonen med ett case i Strategic management om DELL. Caset kommer från Harvard och jag har egentligen inte tid för det. Jag har nämligen tenta imorgon i Project and enterprise financing och jag tror det är domedagen imorgon. Imorgon avgörs det lite om jag kommer klara den här kursen eller inte och jag hoppas och hoppas att professorn vill ge oss en tenta som passar mig utmärkt och ger mig lite poäng. Kursen är uppdelad i 4 tentor varav två är hemtentor. Totalt kan man få 100 poäng och det krävs 50 för godkänt. På hemtentorna kan man totalt få 30 poäng vilket gör att tentan i morgon är på totalt 35. Jag vet inte resultatet än på den första men jag gissar att jag inte lyckades få så värst många poäng.Håll tummarna för min skull imorgon mellan 18-20!

Ikväll börjar jag en ny sportkurs, konditionsträning tror jag det var. jag gav upp shaktidansen, jag var inte så mycket för fridans. Vi får väl se hur det går.

Image

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

