Det finns hopp

Igår var det som sagt tentadags igen och förra gången jag skrev en tenta i samma ämne gick det åt pipsvängen kan man säga så jag var förbered på domedagen. Men på något mirakulöst sätt så kom det en tenta som passade mig lite bättre och var lite enklare än den förra. Det gav mig hopp om livet igen och jag sken som en sol när jag gick där ifrån! Resultatet kommer dröja men när jag vet skall jag meddela om min magkänsla stämde.

Idag börjar en ny kurs, Financial management and reporting, den håller på mellan 14-20 vilket betyder jag kommer vara hjärndöd ikväll! Bara att bita ihop och hoppas att den kursen passar mig.

Just nu sitter vi i Mensa, matsalen på skolan. Vi skall möta Pavel för lunch om en halvtimme men innan dess tror jag vi skall lapa lite sol:)

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

