Besök

Torsdag idag och Kim och jag är tråkiga och sitter inne och pluggar istället för att gå ut i parken och sola oss som jag helst hade gjort. Kursen jag började igår var okej men nu lades det till 4 tentor till på min att göra-lista. Bara att bita ihop och köra så det ryker. Det skall vi göra i helgen också för Kims mamma Susanne och lillasyster Amanda kommer på besök! Det skall bli så roligt, som vi har längtat efter dem:) Jag skall hämta dem kl 18 på flygplatsen och när Kim kommer från tyskalektionen blir det Wienerschnitzel.

Apropå ingenting så kommer här lite bilder på lägenheten vi bor i.

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

