LMFAO

Här är dåligt med uppdateringar. Kims mamma och syster är på besök och vi har fullt upp. Just nu är de på shoppingrunda, jag fick stanna hemma för att plugga lite men skall jaga rätt på den strax. Igår var vi på LMFAO, Susanne stannade hemma och kollade hockey men jag Amanda och Kim var där och vilken show det var! Kim och Amanda stod på ståplats och dansade sig svettiga medan jag höll till på läktaren med två 12åriga grabbar som sällskap. Men jag dansade ganska mycket hejvilt där också:) Det togs lite bilder men det kommer en annan dag för nu vill jag hänga med familjen Stenholm istället för att sitta här!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

