Certifierad quality coach!

YEEEEEEEEES! Jag överlevde veckan och är nu certifierad som quality coach. Jag är väldans lycklig just nu.Det var en extremt nervös och spänd natt och morgon. Jag vaknade två timmar innan klockan skulle ringa och var hur pigg som helst. Det var en lång väntan på universitet innan examinatorn Mr. Gruber kom men sen gick det snabbt. Certifikatet kommer på posten om några veckor och jag längtar efter att få hålla det i handen.

På bilden ser ni mig och mina kurskamrater Mario längst till vänster och Dominik längst till höger samt Mr Gruber till vänster om mig.

Inte nog med att hela examinationen gick så bra idag. Min fantastiska Kim hade köpt blommor och choklad åt mig när jag kom hem. Bara för att han såg vilken hemsk vecka jag har haft och hur nere jag varit. han skämmer bort mig och gör mig så lycklig. Han är allt perfekt min kille:)

Nu skall jag ta en välförtjänt lat helg! Hoppas ni också har tid för en sådan 🙂

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

