Solsken

Här händer det inte så mycket spännande. Kim och jag har precis kommit in efter en lunch i solskenet i stadsparken. Mycket underbart. När vi inte njuter i solen så sitter vi inne och pluggar. Kim ägnar sig åt kemi medan jag försöker mig på Financial Management and Reporting. Man lär sig mycket nytt och jag hoppas det det räcker till tentan på onsdag. Som tur är det en open book-exam. Så datorn får följa med så man kan slå upp det som behövs ifrån kursmaterialet.

Ikväll skall vi på avskedsmiddag för Elias. Han är klar med allt sitt här nu och åker hem imorgon. Det känns som vi börjar närma oss slutet, men det vill jag inte ens tänka på. Inte har jag någon rolig bild att bjuda på heller. Men imorgon då kanske jag kan bättre.

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

