1 månad

Haj och hå, idag är det en kämpig dag. Vaknade med huvudvärk som inte vill släppa men det är bara att bita tag för plugg har det blivit dagen lång. Tenta imorgon och jag måste be till solguden denna gång också att det skall gå vägen. Så även fast livet här nere ibland låter som en dans på rosor och att vi bara har det så underbart och härligt så finns det en vardag där vi kämpar och sliter för att klara alla kurser. Det är som med allting, ibland går det upp och ibland går det ner. Idag är en långt nere dag.

Idag har vi bokat biljetter hem till Sverige. Det känns lite overkligt och väldigt dubbelt. Ena sidan av mig säger att jag inte för något vill lämna detta underbara ställe medan min andra sida säger härligt med svensk sommar, familjen och hästarna. Oavsett vad jag tycker eller vill så åker vi hem den 29 juni, om exakt en månad. Bara en månad kvar här, men det är mycket som skall hinnas med på den månaden!Image

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

