Här var det torrt

Imorgon har Kim och jag tenta i Machine vision, därav denna brist på uppdateringar. Vi pluggar massor och just nu känns det segt. Vi har gjort annat i helgen också men jag har inte hunnit lägga in bilderna än. I fredags hade vi bara en lugn filmkväll, i lördags fick vi en Iranskmiddag hemma hos Puya. Väldigt gott! Efter middagen åkte vi till Pavel där det var korridorsfest. Eller mer studenthemsfest skulle jag kalla det för, jag tror det var över 100 studenter där, med band, mat och party. Jag hade aldrig tidigare varit i Pavels lilla krypin (typ 12 kvadratmeter) så det var trevligt att se. Igår efter en heldags plugg så åkte Kim och jag till Donaukanalen där det var gratisfestival med massor av artister och komiker. Det blev en lugn kväll som vi avslutade i stadsparken där vi kollade på ankorna. Det var en underbar kväll och vi gick fortfarande i shorts och linne vid tio på kvällen. Idag regnar det men det är bra för studiemotivationen.

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

