Mitt i veckan

Som ni nog har förstått vid det här laget så ägnar Kim och jag oss inte åt så mycket annat än att plugga och så även idag. Idag var det caseredovisning i Strategic Managment, men jag behövde inte presentera så det var lite tur. 

Igår gick Maria, Kim och jag på grekisk restaurang, vi åt som om vi aldrig hade sett mat förut och det var så gott. Extra gott med tanke på att vi firade tentan. Vi åt allt grekiskt man kan tänka sig, feta, tzatziki, sovlaki, sådana där köttbullar som jag inte minns vad det heter, och massa mer. En av våra mer intelligenta idéer här i lägenheten. Vanligtvis hittar vi bara på massa knasigheter.ImageImageImageImageImage

I morgon åker jag till Graz för att hälsa på Monika och Julian. Det är röddag här imorgon så jag passar på. Det skall bli superkul och jag kommer tillbaka på lördag. Kim stannar hemma för han måste plugga, tyvärr. Så om inte Kim får ett ryck och börjar blogga så hörs vi på lördag!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

