Jahopp

Hej bloggen! Nu var det allt länge sen jag blogga, alltså jag tror det är minst typ 2-3 månader. Helt sjukt jue!

Men iaf det har hänt himla mycket sen senast, fast jag orkar inte skriva om allt..

En kul grej är att mina lillasystrar har tagit studenten igår. Verka så himla kul! ❤ Jag fick vara med lite på skype och det verkade som hon hade kul.

Det ända jag gör nu för tiden är att plugga kemi.

Hej hopp gummi snopp bloggen, längtar redan efter nästa gång vi ses *noot!*.

Så här glad kommer nog My bli när hon inser att jag har bloggat och när hon ser vilken bild jag valde att ha med 🙂

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

