Vardag

Här händer det inte så mycket. Kim och jag bara pluggar hela dagarna långa. Vi försöker unna oss att äta lunch i parken men så mycket mer än det blir det inte. Så våra liv är ganska enformiga just nu och jag önskar att jag hade något mer spännande att berätta om. Kim pluggar kemi inför sin muntliga tenta på fredag och jag pluggar Produktions und Qualitätsmanagmement 2 som jag har tenta i nästa torsdag. Den tentan kommer vara på tyska, men jag får som tur är ha med mig ordlista och skriva svaren på engelska. Annars hade jag varit körd redan från start!

Vädret är regnigt och grått men på torsdag kommer vår vän Maja hit och då kommer solen och värmen med henne. Jag längtar!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

