Cliffhanger

Här kommer avslöjandet av cliffhangern… Jag har ätit BRATWURST! Det är sant, svårt att tro men det finns bevis! Efter en hård dag på Donauinsel, solandes i flera timmar och två dopp i Donau tyckte Maja att det var dags för mig att ta steget. Steget jag aldrig trodde jag skulle ta, men jodå. Tillsammans med Maja och Pavel åt jag en hel bratwurst med senap, ketchup och bröd.

Förövrigt har vi 30 grader inomhus nu vilket gör det näst intill olidligt att plugga. Jag kämpar medan Kim bara slappar. han är nämligen klar med allt sitt och har tagit semester!

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Cliffhanger

  1. Kimpo skriver:

    Honey, du är en BRATWURST 🙂

Kommentera

