Sista veckan

Kim och jag har nu gått in på sista veckan här i Wien. Det är blandade känslor. På fredag åker vi hem igen och då tar äventyret slut. Men innan dess skall jag skriva två tentor, en imorgon i Strategic Management och en på onsdag i Financial Management and Reporting. Det känns hopplöst just nu. Kim bara går runt och slappar och jag vill inget hellre än att slappa med honom men min klocka ringer varje morgon och säger dags att gå upp och plugga. Idag har det spöregnat också, det behövdes, speciellt för min självdisciplin.

Jag tror jag måste börja packa idag också. Det kommer bli svårt att få ned allt i resväskan och på flygplatsen kommer de säga fram med plånboken det här kallas övervikt.

Här kommer en bild från senaste besöket i Klosterneuburg.

 

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

