Dans på rosor

Nu är sista tentan gjord och jag har tagit sommarlov. Det finns nog många med min pappa som tycker att utbytesstudierna verkat vara en dans på rosor eftersom jag bara ätit massa gott, solat, rest, gått på studentfester, shoppat och tagit igen mig. Nu skall jag vara lite självgod och skriva om vad jag faktiskt har tagit mig igenom den här terminen.

Jag har gjort
10 skriftliga tentor
4 hemtentor
1 muntlig tenta
4 grupparbeten
2 presentationer
4 hemuppgifter
+ en helskottas massa plugg inför alla dessa

Så nog för att jag har haft en fantastisk tid här nere och jag har levt livet så har jag hunnit med att studera lite också. Jag bönar inte efter bekräftelse jag vill bara berätta att även om livet som utbytesstudent är fantastiskt så förvänta er inte att det är en semester!

Stolt och nöjd tar jag nu sommarlov och skall fira det med running sushi 🙂

Om visitingvienna

Vi är två studenter som läser vid Luleå tekniska universitet och den här bloggen kommer handla om vår tid som utbytesstudenter vid TU Wien.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

